Tre månader


Ja nu är det hela tre månader sedan jag stelopererade ryggen på tre nivåer.
Det har varit tre tuffa månader och lång återhämtning. Som fortfarande pågår.

Jag ångrar den inte på något sätt men nog trodde jag att jag var i lite bättre skick i bäcken och övre länd än jag är.

Kramperna jag fick efter operationen är ständigt återkommande även om de inte är lika intensiva.

Förmågan att gå är inte bättre tyvärr. Det var ju en önskan att det hade blivit bättre, men inte då.
Jag tror att skadorna i nerverna som gick sönder är permanenta på grund av att det tog sådan tid innan jag fick hjälp.
Vissa dagar känner jag för att stämma skiten ur detta län som gjort mig så illa.
Men jag är inte tillräckligt frisk och det är det de lever på.
Att felbehandlade patienter är för sjuka för att bråka.

Ja ja. En liten reflektion över måendet så här i nästa fas efter ryggop.

Ha en fin helg och ta vara på de fina stunder som alltid kommer. Även om de är små och få vissa dagar.

Själv har jag galet ont idag men det är priset jag betalar för att jag hjälpte till med maten i igår så gott jag kunde.
Men så kul och så gott! 🙂
image

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

