Linkin Park


http://open.spotify.com/user/gandie73/playlist/5U4b8bhR0zJPtXYn1w3qKg
Så här på gamla dar har jag hittat ny musik att lyssna på.
Jag är egentligen en riktig råsynthare a’ la 80 tal men har nu hittat ny musik.

Just musik har betytt mycket för mig i livet.
Sjungit i kör, gjort revy, varit med i rockband och sjungit solo.

Särskilt nu när jag inget kan göra rent fysiskt så betyder musiken mycket för mig.

Tänk va? Att gå från att rida in unghästar till att sitta i rullstol och lyssna på musik.
Livet blir inte alltid vad man vill att det blir. 😉

Det gäller att kunna vara ombytlig.;-)

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

