Jomenatte…..


En fästing på katten. Första veckan i februari. Hmmmm.

Mår inte alls bra idag måste erkännas. Förra veckan var lite för rolig med mycket bilkörning och utställning och läkarbesök mm. Min högra hand som är opererad för ett år sedan och nu helt stelopererad i vridrörelsen (artrodes) gör så ont! Det är väl f#n att den inte kunde vara lite smärtlindrad lite längre!

Suck. Men jag gläds väldigt mycket över att solen är framme idag. Och den värmer!!!! 🙂

Kram på er och ha en fin dag. 🙂

8 thoughts on “Jomenatte…..

  1. å nej…börjar fästingsäsongen redan :O

    Har din stelop ”släppt” eller varför blir det ont igen? För jäkla eländigt att allt bara rasar 😦

    ÅÅÅ har ni sol…här är det grått, vått och dimmigt…blääk!

    kramen!

  2. Inte lätt att skriva med en katt i knäet samtidigt. Gissar på att fästingen har övervintrat i huset. Hoppas handen mår lite bättre i morgon. Själv ska jag operera ett finger om 2 veckor så den inte blir böjd när jag slappnar av. Suss gott ❤

      • Min dumma skalle tänkte inte på att du bor på landet 🙂 Faktum är att jag hittade en fästing inne och jag bor i stan :s En riktig fet rackare som förmodligen kröp in i somras när fönstret var öppet. Den hamnade i dammsugaren snabbt haha! Ja man får hoppas att operationen blir bra men de är duktiga på Sös. Av en slump fick jag en handkirurg som kan en del om EDS.

        Stor kram till dig och ha en fin helg 🙂

  3. Uuuuh!! Fästingar är så jelfa äckliga! Fy fasen!

    Hoppas du får sova gott inatt utan för mycket smärta!
    Själv har jag legat i princip hela dagen, har nån konstig sjuka utan feber… värry märkligt. Och ingen sol har jag sett heller! Hoppas vi får se strålande sol imorgon, både du och jag! 🙂 Kram!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

