Ett tag sedan


Ja nu har det gått ett tag igen. Mår inte så bra i kroppen och försöker hålla skenet uppe. Det är en del som är öppna på fb om sin hälsa och för mig är det ett privilegium att få följa resan en del har med svår sjukdom.
Sedan finns det ju alltid de där som gnäller över minsta lilla men jag väljer bort att läsa då ärligt talat.

Läser även en del bloggar där bloggaren är extremt öppen med allt.

Jag vet inte jag. Jag vill så gärna hjälpa andra i min situation. Men vet inte om jag gör det om jag berättar om alla mina problem.

Så jag väljer ut godbitarna. 😀

image

Jag åt en väldigt god fruktsallad i helgen, var bara tvungen att visa. 🙂

Men men. Sommaren är på många sätt en bra årstid för min ledbrutna kropp, felet är att jag vill så otroligt mycket!
Sedan gör jag för mycket och biter ihop min smärta.
Kontentan är ännu mer smärta och lite trasiga leder. Asch.
Man lever bara idag, just idag. Fattar ni? 🙂
Igår finns inte mer.
Imorgon är inte här än.
Lev idag.
Ha en fin vecka nu alla mina fina läsare. 🙂

2 thoughts on “Ett tag sedan

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

