Nattinlägg


Sitter framför tvn och mår inte så bra. Förra helgen subluxerade jag min ena höft för första gången. Otroligt obehagligt och aj säger jag bara.
Den åkte ”bara” ur och i igen men shit alltså, det skrämde mig en smula.
Sedan dess har det hänt en gång till. Det är på den sidan där mitt bäcken är tippat bakåt, funderar på om det lättare subluxerar då. Vinkeln för höften är ju inte normal då. Aja, det är som det är.
Men surt att jag blir sämre så snabbt nu.
Jag kan ju inte gå alls och bara stå max en minut en bra dag.
Att EDS är en progressiv sjukdom stämmer då bra på mig!

Ska försöka sova snart tänkte jag.
Önskar alla en bra natt och en fin onsdag när det ljusnar. 🙂

image

Avslutar med en bild på min vackra guldakleja som blommar så vackert nu. Glädje! 🙂
Taget med mobilkameran dock, därav kvalitén. 😀

4 thoughts on “Nattinlägg

  1. Ingen bra kombination med minskad muskelmassa samtidigt som bindväven e dålig.

    Vilken underbar trädgård du har 🙂 Blomman verkar trivas bra. Jag har en lägenhet men det e varmt på sommaren. Ökenväxter funkar bra här inne fast nu börjar svärmors tunga att se lite hängig ut 😀 Själv ska jag flytta från storstaden till en mindre stad. Dock får jag större lägenhet till billigare pris 🙂 Nu inser man hur mycket grejer man har :s

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

