Varmt.


Kroppen gillar värmen som är nu på ett sätt. Och på ett sätt inte.
Musklerna har svårt att slappna av och krampar till och med när jag sover året runt, men konstigt nog blir det värre på sommaren.
Tror det beror på att jag blir varm och go och avslappnad. 😀 Då vet inte hjärnan alls var lederna är och krampar. Make sense? 😉
Har lyckats bli kall om överkroppen så min nackskada förvärrats också. Så nu har jag tappat känseln i hela huvudsvålen också! 😀
Herregud vilken konstig kropp man har egentligen! 😀
Det känns som om jag har en hjälm på mig ungefär. Tyvärr har huvudvärken inte blivit bättre, över en månad nu med mer eller mindre skallebank varje dag. Suck.
Så. Färdiggnällt.;-)
Ligger i sängen och vilar kroppen innan maten. Skönt. 🙂
Ha en fin och solig tisdagkväll. 🙂

6 thoughts on “Varmt.

  1. Hoppas du har det bra i värmen och njuter av din fina trädgård 🙂 Själv sitter jag och tar det lugnt med en snarkandes katt hängande över benet.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

