Missinassen


Hi hi så brukar jag säga till min minsta som snart fyller sex år. 🙂 Det betyder mitt i natten. 😉

Du är ju det nu. Mitt i natten. Typ. Tjugo i ett.
Det är som vanligt länge sedan jag skrev här och jag minns inte hur mycket jag skrivit och om vad jag har skrivit. 🙂

Hösten är snart här i vilket fall och kroppen protesterar vilt! Galet frustrerande när kroppen skriker av smärta bara för att det börjat bli kallt på nätterna och svalare och högre luft dagtid. 😦

Ja ja. Vi har i vilket fall gått igenom en stor sorg och enorm glädje om vartannat som jag nog kommer berätta om. 🙂
Så länge så delar jag med mig lite av alla glädjeämnen vi haft hittills. 🙂

image

Min fina blomma blommar och blommar. 

image

Karl Johan och Brunsopp hittade assistenten härom veckan. Blev väldigt god sås till köttet vi åt. 🙂

7 thoughts on “Missinassen

  1. Haha! Så brukar jag också säga till mina små frö.
    Vad gott med svampsås gjord på färskaste svamp. Själv kan jag inte skilja på flugsvamp och kantarell , men har fina minnen från när jag var liten och hälsade på moster i Småland. Då plockade vi massor med svamp som vi sen gjorde massa gott av.
    Precis som du märker jag av väder förändringarna i kroppen. Förra helgen fick jag åka till akuten för jag hade en sån fruktansvärd ögonvärk. Ingen av medicinerna funkade och jag höll på att få panik. Höfter mm låser sig och muskler krampar mer så visst Sören är hösten påväg;-) Ha det gött!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

