Fotbollar


Ja mina fötter alltså. 😉
Särskilt den vänstra. Känner mig sisådär sexig ska erkännas. 🙂
Det går lite upp och ner med min svullna ben men brukar vara värst på hösten och vintern konstigt nog.
Sedan är vänster ben mer svullet sedan ortopeden ”misshandlade” mig under en undersökning av bäckenet.
Suck. Dessa läkare alltså.
Har väldigt ont i mina händer idag men tänkte jag skulle skriva hela den historien när jag kan skriva lite bättre.
Borde väl inte förvånas längre över läkare som totalt saknar empati och sociala färdigheter men jo, det blir jag.

Ja ja så är det. Lite gnälligt idag. Men smärtan från mitt bäcken är riktigt illa och det gör mig en smula stingslig. 😛

Nu blir det snart lite mat. Maken gör vegetarisk lasagne idag med bla egenodlade squash, tomater, vitlök och morötter. Härligt att kunna plocka eget obesprutat från trädgården. 🙂
Skördade också våra nätmeloner idag och det var obeskrivligt gott! 🙂

image

Ha en fin söndagskväll och en härlig ny vecka. 🙂

3 thoughts on “Fotbollar

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

