Höst


Nu har hösten kommit på riktigt och då mår jag därefter.
Eller som jag förtjänar som en del tycker. 😉

Det har varit tufft ett tag nu. Vi har fått ta bort de två äldsta hundarna på bara tre månader. Det är riktigt riktigt tungt. Jag som inte gråter har inte gråtit så mycket någonsin tror jag.
Tänk vad dessa djur kan fånga ens hjärta. ♡♡♡

image

image

Har inte orkat eller känt för att skriva här helt enkelt. Jag vill verkligen dela med mig av både glädje och sorg här på bloggen och det har varit för mycket sorg här ett tag.
Nu ska jag gå vidare och ta hand om de som är kvar. Den stora grå och den nya valpen som är av rasen Perro de Agua Espanol. Spansk vattenhund alltså.
En hund som nog kommer ge många roliga historier här. 😀

image

image

Kram på er som vill ha en och ha en fin onsdag kväll. 🙂

4 thoughts on “Höst

  1. Det är alltid jobbigt att säga hejdå till sina fina vänner. Fick säga hejdå till min älskade kisse för en vecka sen som ändå hann bli 15 år. Önskar dig en fin helg och njut av det som är bra. Om du mår som du förtjänar? Nej då hade du varit frisk. Bry dig inte i vad andra tycker. Det är de som har problem inte du. ♥

    • Ha ha vad fint du skriver och vad glad jag blir. :-)♡
      Jag bryr mig inte särskilt om vad folk tycker, men hon som är värst tar till så låga metoder att jag får passa mig lite.
      Det är tungt när ens djur går bort, även om de blivit gamla. ♡♡♡
      Jag gläds åt de år vi fick tillsammans, även om det just nu är ett öppet sår och svårt att se det så.
      Kram! ♡♡♡

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

