Mycket nu


Bloggen har legat långt ner på att göra listan nu ett tag.
Jag har det jobbigt nu med all kamp mot sjukvården. Jag fattar inte hur det blev så här faktiskt.
Jag vill bara få rätt hjälp med det mest akuta.
Jag har även gjort två mindre ingrepp där jag fick sövas med två veckors mellanrum. Självklart fick bli arg och bråka om lokalbedövning och sövningsmedel. Jag är en sådan EDSare som kräver stora mängder. Tyvärr tror inte läkaren på vad jag säger och är uppenbarligen inte heller läskunnig. För det står spaltmeter om det i mina journaler.
Suck.
Ja ja. Jag hoppas jag orkar skriva om allt mer i detalj. För det behöver komma ut hur en del blir behandlade inom vården. Tycker jag iallafall.
Ha en fin torsdag kväll. 🙂

2 thoughts on “Mycket nu

  1. Hej min vän!
    Härligt att höra från dig!
    Synd att du ska ha det jobbigt.Och,varför finns det läkare över allt som inte orkar lyssna-Eller ens bemöda sig med att läsa vad som står klart skrivit i ens journal?
    Hoppas du fåren fin kväll du med.Julen kommer så sakta smygande.Mörka dagar och nätter.Och…Snö! 🙂 .Men.Det är MINDRE än en månad tills det vänder och att vi går mot ljuset och värme igen! 🙂
    Ha det super bäst.Hälsa din familj! Kramar/Palle med familj 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

