Hmmm


Har inte skrivit på länge.  Jag är lite mätt på EDS just nu.
Grupperna på FB mättar mig en smula ska jag erkänna.
Jag är inte min sjukdom, mitt syndrom. Jag är jag.
Mamma i första hand. Funktionshindrad i andra hand.
Jag lever idag. Nu. Jag måste leva så, annars blir jag nog tokig. 😉
Jag kommer nog igång med bloggen igen. Det tror jag.
Jag måste bara hitta en bra väg till en bra blogg.
Ha en fin ny vecka, ni som läser.

image

Kungsängslilja i min trädgård bjuder jag på ikväll. 🙂

One thought on “Hmmm

  1. Jag är helt off från bloggläsandet och fb grupper sedan långt tid, skönt på ett sätt men bloggarna man gillar , som din skulle jag ju gärna följa med mera ordning. Men om du inte skrivt på länge kanske jag inte missat så mycket 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

