Glädje


Helgen med firande av den numera myndiga dottern har varit jobbig men trevlig på många sätt. Utvecklar inte det mer. 😉
Veckan som kommer är, tja, fullbokad… Men mycket roliga saker.
Roliga saker som kommer göra ont, som vanligt. Men asch, jag ska ha roligt ändå! 😀 Jag kanske skriver om det sedan. 🙂
Har ju stött och blött denna blogg till förbannelse nu, och är osäker. Ska jag fortsätta här? Ska jag starta en ny där jag är anonym?
Suck… Att några fula människor kan förstöra så…
Det är trist att jag inte kan vara ärlig och öppen här pga vissa personer.
Ja ja, funderar vidare.
Ha en fin vecka, ni som ff orkar läsa. 🙂
Bjussar på en bild av en av mina fina tulpaner. Femdubbel tror jag. 🙂

image

4 thoughts on “Glädje

  1. Känner igen mig. Så många gånger jag tänkt starta en ny där jag är anonym då vissa läser och kommer med så sjuka och elaka kommentarer….men väljer att blockera deras ip adress och radera deras kommentarer direkt och fokusera på de andra fina, stöttande kommentarer….Kram

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

