Natt


Klockan är halv fyra på natten. Jag sover inte, som ni märker. 😉
Jag är inte en person som dömer andra. Jag är mer en sådan som skiter i vilket. Förstår ni?
Om ni väljer att promota EDS för kung och fosterland, så gör det!
Om ni väljer att kämpa för andra med EDS, så gör det! All heder åt er!
Men om jag väljer att INTE göra det, så hoppas jag att det är ok?
Maj är snart slut, men det är EDS awareness month. Jag har valt att inte se det som något särskilt. Jag har EDS alla månader om året. Jag har ingen vilja att promota det en viss månad.
Just nu lider jag. Just nu är EDS inte min kompis. Jag vill inte skriva om det extra mycket just i maj. Just nu.
Gah, ska väl försöka sova lite snart. Personalmöte imorgon med mina assistenter.
Ska bli kul. Och inte.
Det är inte så kul att vara beroende av andra och det är inte kul att behöva ha folk här jämnt. Fast jag är oändligt tacksam över att kunna ha dem här, samtidigt. 🙂
Gah, snart fyra, bäst att försöka sova. Trots all smärta…
Ha en fin tisdag, alla. 🙂

2 thoughts on “Natt

  1. Hoppas du fick lite sömn till slut. Bara ligga ner och blunda ger lite krafter. Jag håller med dig, har ju EDS alla månader och det är upp till var och en med hur man väljer att göra denna månad. Lycka till med mötet ☺

  2. Ibland undrar man hur folk kan vara så elaka. Det e människor som aldrig varit sjuka och har noll förståelse. Tråkigt att du har en svacka just nu. Jag hoppas den försvinner och aldrig kommer tillbaka. Har själv en svacka just nu och det är jobbigt. Både du och jag får glädjas över det som är bra helt enkelt. Jag antar att din fina trädgård är fylld med vackra blommor. Själv har jag lägenheten full med tomater, chili, basilika, jordgubbar och andra små plantor. Man får ju hoppas det blir nåt av de milimeter stora jordgubbsplantorna :p

    Kram å hoppas du mår lite bättre snart ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

