Njuter


image

Nu börjar värmen göra underverk bland mina blommor och det är så härligt! Vansinnigt frustrerande att inte kunna göra allt jag vill, men pilla lite, ta bort lite dött, bara sitta och titta. 🙂 Det får ju duga.

image

Min fina treuddiga fingerört som är inköpt i år, så fin!

image

Min gymnaster, alltså en aster.:-)

image

Min härligt ludna, mintdoftande pelargonium tomomentosum. Längtar efter att den ska börja blomma 🌸 🙂

Tjaa, det var lite från min trädgård och inglasade altan. 🙂
Jag är så trött på EDS och allt som har med det att göra just nu så inget om det just nu .
Ha en fin fredag och helg! ❤

One thought on “Njuter

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

