Skallebank


Ja nu tror jag minsann att det blivit lite mycket ett tag.
Måndagen som gick i 300 km/h och gårdagens resa till stan.
Idag var det dusch, ut i skogen och sedan möte med försäkringskassan, kommunens handläggare och min jurist. Här hemma i köket.
Ännu en genomgång av allt jag INTE kan göra… Som är en hel del och något som jag ständigt kämpar med att INTE fokusera på! 🙂
Ändå får jag göra det gång på gång för att få den hjälp jag så väl behöver..

Nu blir det väntan på beslut från fk, som tar ca 3 månader. Får jag avslag går det över till kommunen som också har handläggningstid, innan de beslutar om jag ska ha kvar min hemtjänst eller får assistent via dem istället.
Rörigt? Minst sagt! 😉

Mitt huvud känns som gröt ungefär…

Nu blir det lite mys i soffan med en trött liten kille, innan han ska i säng. 🙂

image

Älsklingen.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)